GODKVÄLL, JAG HAR EN FIN VÄN

Nu har Jennifer och Ulf åkt utomlands! Gud vad avundsjuk jag är på dom, dom ska vara iväg EN MÅNAD! Fatta vad lyx. Dom ska dessutom besöka dom fetaste ställena också.. typ Las vegas, Hawaii och allt va det nu var. Så nu är vi kattägare i en månad :p Vi ska ta hand om lilla Kotten och Kiiwi då dom är borta, så dom överlever dom små liven.

Mja.. vad mer.. hade inte så mycket att komma med ikväll. Kan ju iofs nämna för er hur mycket jag saknar Marina, och hur gärna jag skulle vilja träffa henne och hitta på något! Alldeles för länge sen nu tycker jag. Jag kan ärligt talat säga att hon är den absolut bästa vän jag har, min bästis :> Fina Marina! - hihi det rimmar!



Kommentarer
Postat av: Marina

Åwwh, finaste du saknar dig också!

Och du är MIN ABSOLUT BÄSTA VÄN I HELA VÄRLDEN!



PUSSSSS

2011-08-10 @ 22:57:18
URL: http://duelago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback