SHOPPINGTUR I UMEÅ

Imorse drog vi till Umeå för att shoppa lite, eller var väl mest jag som shoppade :P Hittade en klänning som jag gillade jätte mycket, så mycket att jag köpte två av den i olika färger. Också köpte jag en tshirt, strumbyxor, en oversiza tröja och en ny tubhalsduk. Behövde verkligen en ny! Så jag känner mig riktigt nöjd med dagens köp :)

Juste. Hihi. Vi var in på Guldfynd och kollade på ringar också, storlekar och sånt. Såg ett par som vi båda tyckte va fina med en gång dessutom. Jag får fjärilar i magen bara av tanken att vi kanske snart ska förlova oss.. Vi har pratat om det jättelänge. Well, we see what happends! :>

Btw, kommer upp bilder på det jag köpte imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback