SJUKLING MEN PLUGGIS!

Hade egentligen tänkt köra zumba med Jennifer ikväll, men jag känner mig inte riktigt pigg än så det blev inget för min del. Har dragit på mig nån jävla skit som vägrar försvinna. Halsont och täppt i näsan till tusen :( Trodde det var på väg att släppa igår då jag kände mig mycket bättre och hade ingen halsont alls.. men icke sa nicke! Idag är den tillbaka, och om inte värre dessutom. Suck. Så jag tänkte att det kanske är lika bra att stanna hemma och vila istället så att jag blir helt frisk nångång! Heal me someone?

Har varit duktig och svarat på en massa instuderingsfrågor till ekonomiprovet som jag har efter påsklovet. Så nu är det bara att plugga in alla svar så jag kan dom utantill och hoppas på ett godkänt iallafall! Nu ska jag fortsätta plugga lite, sen klockan åtta blir det Projekt runaway :) woho!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback