KÄNNER MIG BÄTTRE I MUNNEN OCH GANSKA SÅ SMART

Woho! Om jag äter försiktigt och bara tuggar på ena sidan så går det ganska bra att äta. Lite jobbigt dock att bara tugga på ena sidan.. får som inte med hela smaken, men jag är glad ändå! Bara det att jag kan gapa och tugga känns enormt skönt :) Svullnaden i kinden har gått ner bra också, imorgon eller övermorgon borde den vara helt borta! Så det känns himla skönt att det är på väg bort. Längtar så tills jag kan äta helt normalt och bara få vräka allt jag varit sugen på de senaste dagarna! :P

Haha, jag sitter och kollar på Vem vet mest på 2an.. värsta nörd jag är, men det är ju småkul och intressant ändå måste jag säga :D Sitter och gissar på frågorna dom får och känner mig värsta smart då jag har jag rätt :P haha..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback