SOPPA OCH EN MASSA TV

Får bli soppa till middag idag, det är flytande föda som gäller nu! Är egentligen inte så förtjust i soppor men vad gör man inte då man inte kan tugga, nånting måste jag ju få i mig. Kvällen kommer spenderas framför tv'n med älskling och bara ta det lugnt. Är en massa bra program som vi ska se. Blir väl att knapra alvedon för min del med och hoppas på att smärtan i kinden minskar en aning.

Tv-schema för kvällen
19.00 Äntligen Fredag
20.00 Talang 2011
21.00 Varning för barn
+ senaste avsnittet av Parenthood
som jag har på datorn:)

Kommentarer
Postat av: taina

jessica. som en seg finska ska jag dekommendera till ditt flytande tillstånd en bättre förslag än soppan. gå till systemet o köp en koskenkorva,finsk brännvin.nu när du har ditt elände, drick koskenkorvan o jag caranterar att du har allafaLL LITE ROLIGARE MED DIN MYS BYS FRAMFÖR TVn. o sebbe får en härlig kväll med ...allafall med ditt yrande. heh hehe

2011-04-10 @ 21:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback