I LOVE PARENTHOOD

Igår såg jag och Sebastian sista avsnittet på säsong 2 av Parenthood :( Känns så tråkigt att vi sett klart allt nu och måste vänta jättelängeee på nästa säsong! Parenthood är typ det bästa som finns och jag vet inte hur jag ska klara mig utan det.. haha. Får kanske ta och se om hela säsongen igen, kollade ju igenom säsong 1 två gånger om i väntan på att säsong 2 skulle komma ut. Så kanske får göra likadant denna gång med :P Serien är ju bara så jäkla bra!! Skulle kunna se det om och om och om igen!

Ni som inte sett/ser Parenthood har verkligen missat något säger jag då bara! Lätt en av dom bästa serierna som gjorts, sådeså! :) I LOVE PARENTHOOOOOD ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback