piggare

Just käkat och känner mig genast mycket piggare när jag fick i mig lite mat. Nu är det bara att vänta på att klockan ska bli sju för då börjar Biggest loser! Inte många kvar nu, så snart är det final! Spännande:) Sen klockan åtta blir det Idol. På tal om Biggest loser, svenska Biggest loser suger! Jag var typ fett taggad på att dom skulle börja med det i Sverige men dom avsnitt jag har sett har inte varit bra.. Riktiga Biggest loser är sååå mycket bättre! ÅHH, nu när vi lix snackar tvprogram så ska ja upplysa om att Top model börjar igen den 4 oktober!!! :D Så jävla kung, har längtat och väntat på att en ny säsong ska börja! Är värsta topmodel torsken :p haha.. illa.

Imorgon har jag bara bild och samhällskunskap sen slutar jag och då drar jag till Åsele :) Ska börja med en ny grej på bilden btw, taggaarrr! Mjaaa.. annars händer det inte så mycket, bara softa hemma och svulla chips och dipp! hoho,vad ovanligt ^^ Såg förresten på teven nu att filmen Dumma mej har premiär den 1 oktober, jag vill se den! Lägger upp en trailer för er som inte vet vad det är för film:) Tror den kan vara rolig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback