he has arrived!

Idag hade jag bara två lektioner sen slutade jag, så det var skönt! Gick och köpte rökelser och stearinljus på poppins på vägen hem, är det bara jag älskar rökelser? RÖKELSER FOR THE WIN:D så länge dom luktar gott. Nog om rökelser haha. Nu är Kit här, hans tåg kom fram till umeå tidigt imorse. Vi har inte gjort så mycket idag, kit var ganska trött efter den långa tågresan och sebastian med för att han inte sovit något inatt. Mest bara tagit det lugnt och umgåtts. Imorgon har jag bild vilket är rätt så najs! Har målat mer på tavlan hemma idag så nu är den alldeles strax klar och då kan jag påbörja något nytt :D woho! Också är det ju HELG imorgon med, vilket är ännu mer woho!!

Åh, såg ni finalen i So you think you can dance?! well, i did. Det stod mellan Lauren och Kent och jag var så nervös! haha.. Tycker att båda två var jätte duktiga dansare och att båda förtjänade att vinna men samtidigt tror jag nog ändå att jag hoppades lite innerst inne att Kent skulle vinna, bara för att han är som han är :p Men det blev Lauren som vann. Och lika glad för det är jag. Lauren var helt klart en värdig vinnare hur som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback