saturday

Det här har typ varit världens segaste lördag ever! Vaknade typ klockan halv två, kollade lite på tv men det var bara skit så jag satte mig vid datorn och nördade lite fram tills Sebastian vaknade och då var klockan typ halv fyra. Sen gjorde vi käk, blev hemmagjorda hamburgare och pommes. Sen efter vi hade käkat och så kollade jag på klockan och då var den vips åtta typ, klockan bara rusade iväg! Sen har jag typ kollat på tv hela kvällen och haft väldigt tråkigt. Och nu är klockan 04.00 och jag är inte speciellt trött.. just sett på The opposite of sex på 4an, den var inte så bra.. men i brist på annat så fick det duga!

Däremot igår såg vi en rätt rolig film, Grandmas boy hette den. Åhh på tal om filmer, jag har hittat en film jag jätte gärna vill se!! Lovely bones heter den och den verkar så bra!

Lovely bones - Historien kretsar kring den mördade Susie Salmon som trots sin död fortsätter att hålla koll på sin sörjande familj på Jorden. Även om hon inte längre finns bland de levande känner hon en stor saknad efter sin familj. Hon följer också sin mördare liv och ser hur han mycket skickligt döljer alla spår och förbereder sig för att mörda igen. I en stämning som är både emotionellt sanningsenlig och mörkt humoristiskt kämpar Susie mot sina hämndbegär.



Jag bara måste se den!! Fast jag ska inte ha för höga förväntningar som jag brukar ha om filmer och istället bli besviken. Men... även fast jag säger så så har jag ändå typ världens förväntningar på den! haha ;p

Klockan blir bara mer och mer, Kit åker klockan 05.40 vilket är typ snart. Därav anledning till att vi inte ligger och sover :p Vi tyckte att klockan redan var så mycket så det var ingen idé att gå lägga sig innan hans buss gick. Men vi ska sova sen då vi lämnat av honom. Det har varit kul att få träffa och lära känna honom! Sebastian har också tyckt det varit trevligt såklart :) Men om knappt en timme ungefär så börjar han sin resa från Vännäs mot Philippinerna! Han ska nämligen flytta dit, fatta va härligt! Ba släppa allt och flytta utomlands! Anyway, i wish you good luck down there! :D

Nu ska jag fortsätta nörda skitdålig-tv-mitt-inatten, varför är det BARA skit på nätterna?? Och på lördagar överhuvud taget. Ne nu ska jag inte gnälla mer, hej på er.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men, den där boken har jag ju läst :) Flickan från ovan. Måste se filmen!

2010-09-12 @ 13:54:25
URL: http://fridamfl.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja :) flickan från ovan heter den på svenska. Och JAPP du borde läsa den tror du skulle gilla den ;D

2010-09-12 @ 16:02:42
URL: http://fridamfl.blogg.se/
Postat av: Jennifer

precis vad jag tänkte. du som tycker om att läsa borde nästan läsa den boken! :)

2010-09-14 @ 16:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback