boring sunday

Nu har Kit åkt, vi gick och la oss på en gång när vi kom hem.. var nog rätt trötta båda två :p Skönt vare iaf! Åh vad jag hatar att vara urfattig... måste handla hem lite käk och mjölk osv, tur vi har typ 6 påsar pant haha. Borde ju räcka till lite mat iallafall. Väntar bara på att Sebastian ska komma från Jonas så ska vi gå och panta och handla sen :p Usch jag hatar att panta! Men skitsamma, need food! Tycker att det kan bli den 25e nu så jag får pengar!

Förövrigt så suger det att det är söndag, delvis för att det är skola imorgon (SUCK!!) och för att Sebastian åker till Åsele om nån timme och blir borta hela veckan :( Längtar redan tills på fredag då vi ses igen, och ändå har han inte ens åkt än ;] haha.. Är lite avis på att han ska bo hos mamma i en hel vecka och få äta hennes super goda mat varje dag medans jag sitter i vännäs och äter nå jävla halvfabrikat.. haha. Jag saknar min mamma och hennes mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback