STAN IMORGON

Ska in till stan imorgon en sväng efter skolan, måste på Make up store och köpa en rouge för min är helt slut;/ Satt just och kollade lite på Gina tricos hemsida, hittade några grejer jag tyckte var snyggt! Hoppas allt finns i stan bara, ska springa förbi där imorgon och se om jag hittar något :) Sen på kvällen kommer Sebastian hem :D och blir hemma över helgen, wohooo! Så skönt, jag älskar helg! Och sen måste jag bara säga att Geir och Olle i Idol är ju asbra :D haha sköna snubbar jue!

Tänkte lägga upp lite av det jag hittade som jag
ska kika efter imorgon och se om det är något att ha :b






Har redan en sån sån där halsduk men jag känner att det är på
tiden att köpa mig en ny, 99:- bara så en sån blire nog imorgon iaf!
.. gäsp ... ne nu ska jag gå och borsta tänderna sen sova! Skola imorgon.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback