mja

Nu har jag fixat naglarna! skönt! ända som var lite segt var att jag inte kom hem till vännäs förren klockan typ var halv nio. Menmen nu är det gjort :) När jag kom hem så åt jag och sebastian korvstroganoff, och fan så gott det var! Var riktigt hungrig då jag kom hem. Sen gick vi på sega och handlade lite.. och shit vad mörkt det har börjat bli ute på kvällarna nu. Märks att hösten är på väg. Tycker det är lite mysigt att det börjar bli mörkt ute men att själva hösten är på väg gillar jag inte! BIG NO NO! Om jag hade fått välja så hade jag nog haft sommar året runt :p ne jag har inte så mycket mer att säga tror jag.. jo, det är final i so you think you can dance nu på 5an! spännande! Och imorgonbitti kommer kit hit :D

Tänkte jag ska slänga upp en bild på naglarna snart, och lite andra nagelbilder :) Men nu blir det so you think you can dance med älskling! hej på er.


Kommentarer
Postat av: Frida

Längta till vintern med mig i år <3 Då blir det massa bebisgos!

2010-09-02 @ 17:32:56
URL: http://fridamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback