LESS

Så jävla typiskt liljaskolan säger jag bara. Skulle ju ha lektion klockan 13.45 enligt mitt schema, och jag var hur otaggad som helst egentligen på att gå upp dit men jag tog mig i kragen och gick dit ändå. Men så när jag kommer upp så är det helt tomt på hela BF, ingen lärare nånstans och inga elever. Gick runt och letade lite men det var heelt tomt överallt, ringde en lärare och frågade vars alla var och då säger hon att alla lärare har nå jävla skolmöte och de var ingen lektion. Blev fett less och fick vandra hem igen.. Jag förstår inte varför dom aldrig kan meddela sånt i tid så man vet!? Dom kunde väl ha sagt de till mig då jag var där igår, men ne tydligen inte. Aja, nu ska jag inte gnälla mer. Slipper ju iallafall lektionen, får väl vara glad för det.

Har bestämt mig för att åka till Åsele ikväll iallafall, ska försöka hinna plocka undan lite i lägenheten innan jag drar så det inte ser allt förjävligt ut när jag kommer hem igen. Finns inge tråkigare än att komma hem till en stökig lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback