FREDAG :D

Äntligen är det freeeeedag!! :D Idag kommer finaste Sebastian hem, inte setts på en vecka så det ska bli riktigt skönt att han kommer hem :) Ska ge han vääärldens största kram då han kommer, har varit så sjukt tråkigt här utan honom! Men på söndag måste han åka tillbaka och jobba igen:( , så helgen kommer spenderas till att bara rå om varandra och ha det mys medans vi kan <3

Förövrigt så är det ett riktigt jävla pissväder ute! Fan varit det i flera dagar nu.. bara regn, regn och mer regn. Suck, var tog den härliga sommaren vägen.. jag vill inte att det ska bli höst/vinter :(( Taggar redan sommaren 2011! Jag är verkligen ingen vintermänniska.. usch, blir som en björn typ och går i ide :p haha.. ne men seriöst, fuck vintern! Ändå positiva med att det blir vinter är att jag fyller 20!!!! :D


jag och finaste baby (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback