GLASS GLASS I STORA LASS

Fan vad najs! Kom på att jag är ju ledig imorgon :D Riktigt härligt! Ska sova ut länge imorgon och ba ligga och dra mig, sicken lyx! Kom också på att det bara är fem dagar kvar tills Theo (Sebastians lillebror som är 13år) kommer och hälsar på oss. Ska bli riktigt skoj tycker jag, då har jag fått träffa både hans storebror och lillebror :) Sen fattas det bara att få träffa lilltjoppan Felicia på 4år, en riktig sötunge! Men det kommer det med nångång hoppas jag :)

Sitter och äter en as god glass som jag köpte igår, har aldrig ätit den förut men damn vad god den var! "Härlig gräddglass på äkta grädde med strimmor av en fylligt smörig kolasås och bitar av knapriga havrekakor", som det står på den. Såg nånstans att den här glassen Cookie&Caramel som den då heter fick högsta betyg av nån glass/mat tidning, det vill säga 5 av 5 möjliga, och blev tillsammans med Ben&Jerrys Half Baked bäst i test. Och om den får dela första plats med Ben&Jerrys så kanske ni förstår ungefär hur god den är. Haha, jaja nog om glass.



Kommentarer
Postat av: jennifer

tack! :D



åååh, den glassen är jätte god! :D

2010-10-27 @ 12:01:58
URL: http://j_nnifer_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback