AH JO, TJA

Så var det söndag. Sitter i Åsele och väntar på att middagen ska bli klar, vi ska äta pannbiffar och potatis med brunsås&lingonsylt :) mmmmm! Är galet hungrig så det ska bli gott! Helgen har bara varit lugn, har haft massa skola med mig som jag har jobbat med även pluggat som en jävla tok på samhällsprovet jag ska göra på Tisdag.

Åhhh! Igår såg jag, sebastian, mamma och lillebror på Oceans, som är en grymt fin film som alla borde se! Jag var helt tagen efter jag hade sett den.

"Den tog 6 år att spela in, den kostade över 50 miljoner euro och filmas på över 50 platser världen över. Med hjälp av kameror och specialutrustning som uppfanns specifikt till filmens expeditioner har filmskaparna lyckats komma närmre havets invånare än någonsin tidigare. Resultatet är en mycket vacker film om havet och varför vi måste respektera både oceanerna och djuren som lever där."


Anyway, hade tänkt åka tillbaka till Vännäs idag men jag åker imorgonbitti med 07.00 bussen istället. Drygt bara att kliva upp fett tidigt, men helt klart värt det för att få sova en natt till med min baby! :) Nu måste jag fortsätta plugga, sen vänta på att sebbe kommer hem från kickboxningen och sen käk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback