PIGG SOM EN LÄRKA

Eller hur var det? Är helt nyvaken och inte alls särskilt pigg.. eller glad för den delen. Ska till tandläkaren om nån timme :/ och jag är så nervös. Jag hatar verkligen tandläkare, om jag måste laga så hatar jag dem men annars är det lugnt :p

Älsklingen har nyss åkt till jobbet, min duktiga hard working baby!! :) Förövrigt så har jag sovit typ lika dåligt inatt som igårnatt. Men jag och baby ska till Vännäs idag så förhoppningsvis kommer jag sova bättre inatt då jag får sova i min egna stora svala säng! Nu ska jag gå och äta frukost och göra mig iordning for the dentist.

Återkommer efter mitt tandläkarbesök och berättar hur det gick,
*håll tummarna för att det ska gå bra och att jag inte behöver laga*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback