NOW:

At home! :) Provet kändes som att det gick hyffsat bra ändå.. var inte så svårt som jag trodde. Men det är som vanligt, jag förbereder mig alltid på det värsta:p Svarade på alla frågor förutom en. Men så länge jag får ett G så är jag nöjd!

Imorgon är jag ledig, men måste ändå upp till skolan halv 11. Har möte med rektorn och några lärare då angående att plugga på distans. Hoppas vi kommer fram till någon bra lösning så jag kan flytta ifrån denna skithåla! Eller.. det är egentligen ingen skithåla, eller jo.. eller ibland är det det, när Sebastian inte är här så är det en skithåla! Och han kommer inte vara här ofta eftersom han har fått jobb i Lycksele. Så, flytta? Jatack.

Nu ska jag göra pommes! Jag är fan torsk på pommes frites, skulle typ kunna leva på det.. haha. Illa. Ne gud vad min mage kurrar, käk nästa! HUJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback