I WISH I WAS RICH

ÅH, FINNS DET INGEN SNÄLL SJÄL DÄR UTE SOM VILL KÖPA EN, TVÅ ELLER TRE TRÖJOR TILL MIG? (A) Är så galet sugen på att beställa de tröjorna jag visade i förra inlägget. Jag ska beställa dom såfort jag känner att jag har råd, kanske inte blir alla tre på en gång. Fast frågan är ju när kommer jag känna att jag har råd? Måste köpa julklappar och massa också. Hur fan ska jag ha råd med allt ;o Inte kul att vara en fattig student! Jag vill så gärna ha dom tröjorna, i'm in loove!:(

Please God, make me rich.




Kommentarer
Postat av: ylwawiie

om nån random människa skulle få för sig att köpa dom till dig kan du väl skicka denne till mig sen? ;D

2010-10-26 @ 16:31:32
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback