I MISS YOU SO

Sitter och pratar med hjärtat mitt, saknar honom så jäkla mycket!! Usch, jag hatar att vara själv i lägenheten.. känns verkligen att det är något som fattas, känner mig liksom inte hel.. Eller jag vet inte hur jag ska förklara, men det känns bara fel, känner mig inte som mig själv. Jag tycker att det kan bli Fredag nu! Hur ska jag klara mig hela veckan då jag håller på dö av längtan redan nu.. <3

Jaja, nu ska jag se på Biggest loser och sen Top model. Hejdå
/en sad girl som saknar sin bby


Kommentarer
Postat av: PAPPA

Funderade ni inte på att flytta till Lycksele ?

2010-10-12 @ 22:10:28
Postat av: jessica

jo eller jag vet inte, får se vad som händer. förhoppningsvis så blir det så:)

2010-10-12 @ 22:19:58
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback