I JUST LOVE FRIDAYS

Även fast jag var trött som ett as igår så tog jag mig faktiskt i kragen tillslut och städade undan lite i sovrummet för att se om jag skulle sova bättre. Men icket! La mig i sängen klockan 12 men somnade inte förens klockan var strax över 2.. Och vaknade till lite då och då när jag väl hade somnat. Så imorse var jag lika trött som vanligt! När jag kom hem från skolan så sov jag i tre timmar, känner mig lite piggare nu.

Ikväll kommer Sebastian(!!!!:D), så himla skönt att få ses igen. Kommer förhoppningsvis sova hundra gånger så bättre inatt då jag får sova bredvid honom <3 wonderful. Hade ju förresten bild imorse, börjar bli klar på min nya tavla jag börjat på. Lite småfix bara! Kanske ska ta kort på lite tavlor som jag har gjort och visa här? :) Den dagen jag orkar fixa nya batterier till min kamera så jag ens får igång den. Ska försöka kirra det snarast, i promise.

Nu ska jag ta tag i disken och lite annat så det är fint här då baby kommer hem! :) hihi.


Kommentarer
Postat av: ylwawiie

sv: jag vet inte! antar att det är 18! :) haha ja mina föräldrar skulle nog dö lite också.. eventuellt döda mig X) men jag skulle inte vara VÄRSTA skandalbruttan & knulla allt som rör sig typ, jag vill bara vara allmänt coolast ;) lite som britt va när hon var med! eller som jessica (HAHA) fast hon var ju jävligt skandal.. :P

2010-10-29 @ 18:43:02
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback