HEMMA OCH MÄTT

Nu är jag hemma! Lunchen på Kronan var sjukt god, jag beställde en kycklingtoast med curry och en massa sallad, och mamma beställde nån tacotoast med nachochips och grejer. Vi blev riktigt mätta båda två! :)

Åh förresten, igår satt jag och läste på tv.nu om vad det fanns för något på tv och då såg jag att den nya säsongen av Biggest loser redan har börjat :o Blev värsta glad! Det är ju trots allt typ ett av mina favoritprogram :p haha.. Men jag trodde det skulle dröja innan de började visa en ny säsong eftersom den andra just slutat, men icke sa nicke! :D Tagga ny säsong på måndag klockan sju då!

Mys med mammsen på Kronan :)

mammas mat<       >min mat

Kommentarer
Postat av: PAPPA

hmmm ser bara gott ut :-)

2010-10-12 @ 22:13:34
Postat av: jessica

ja det var riktigt gott :)

2010-10-12 @ 22:19:27
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback