DRYG NATT

Usch vilken jobbig natt jag har haft inatt.. sovit kanske 3 timmar totalt. Har varit jätte varmt ena sekunden och svettats som en jävla gris, och typ inte vetat var ska jag ska vägen för att det är så varmt och klibbigt överallt. Sen plötsligt så tycker jag att det blir svinkallt och drar på mig täcket och ligger typ och huttrar av kyla och så har det ungefär hållt på hela natten, INTE OKEJ! Jag hoppas det går bättre att sova ikväll. Snackat med mina lärare också, de sa att det var okej att jag stannade hemma :) Men jag taggar ju inte direkt tandläkaren för det... usch.. jag hatar tandläkaren! Jag vet inte ens vad jag ska göra där.. om jag bara ska kolla eller om jag ska laga?! :o Sist jag var där så lagade jag och fyfan säger jag då bara! Hoppas det bara är någon koll *håller tummarna*

Wohh, nu kom Sebastian hem på lunch :) Ska passa på att pussa på honom medans jag kan! hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback