BRÖSTCANCER

Fy, suttit och bölat som ett litet barn till Rosa Bandet-galan. Så himla hemskt. Jag hoppas jag aldrig behöver drabbas av det eller någon i min närhet. Usch, så tragiskt. Skänkte även en slant, hade jag kunnat hade jag skänkt flera tusen.. men fattig som jag är så gick ju inte det. Blev jättedeppig av att se på det, så nu ser jag på Veckans kanin och försöker få upp humöret lite! Imorgon är det Fredag vilket betyder att jag har bild (WOHO:D) plus att Sebastian äntligen kommer hit. Vilket känns helt underbart! Vi kommer få vara med varandra i hela 10 dagar och inte bara över en helg som vi brukar. Wohhh!


Kommentarer
Postat av: ylwawiie

visst vill man skänka massor men många bäckar små, bara man gör efter sin egen förmåga! tänk om ALLA hade gjort det lixom..



sv: jaj ag vill fan söka, vore fett! :D ska fan söka varje år till jag kommer med, har alltid velat vara med där! om inte annat får jag väl sitta bänkad framför TV'n haha :P

2010-10-28 @ 23:33:58
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/
Postat av: ylwawiie

sv: är bara att vänta till man får reda på hur man söker då! du kan ju också söka, haha ;)

2010-10-29 @ 10:19:08
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback