FÖRSTA ADVENT

Nu har baby åkt med bussen till Lycksele:( Men vi ses igen på tisdag så det är ju egentligen lugnt, går ju jätte fort! Helgen har varit lugnt som vanligt, bara varit med varandra och myst. Idag lagade Sebastian köttfärslimpa med potatis och brunsås :) Min lilla kock! De är tur att jag har en pojkvän som gillar att laga mat, då slipper jag göra det :d haha. Idag är det ju förresten första advent! Nu börjar julen verkligen närma sig! :D:D:D Jag och Sebastian ska dessutom fira julafton tillsammans i år <3 Det gjorde vi inte förra året, så jag är jätte glad och taggar ännu mer därför! Kommer bli så underbart, plus att vi firar 1 år och 11 månader på julafton. hihi!

Sitter och kollar på Ensam mamma söker finlen nu, och Petra valde varken nån av dom två killarna som var kvar. Värt att man har suttit och kollat på nånting aslänge och sen blir det inte ens av något :p haha.. ne men. Känner man inget så gör man väl inte det, men ändå boring. Nu ska jag se hur dom andra väljer och fortsätta mumsa godis! MMMm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback