I DID IT! :D

Fick veta att vi inte hade någon samhällskunskap idag eftersom 2orna har praktik i tre veckor. Så samhällskunskapen börjar inte igen försen vecka 48. Där ser man! Så nu sitter jag hemma bara, och jag skrev ju tidigare att jag inte skulle kunna sitta något på internet för att våran dator&internet krånglade somfan. MEN HÖR OCH HÄPNA(!!), jag lyckades fan fixa det själv :o Helt utan Sebastians eller någon annans hjälp! Helt förvånad över mig själv som fick ordning på det :P Jag är verkligen ingen teknisk människa om jag säger så. Och absolut inte när det gäller datorer, är helt lost när det gäller sånt. Men se på fan! JAG LYCKADES FIXA DET :D


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bra jobbat!!! :) Du klarar mer än du tror baby!

2010-11-12 @ 16:06:10
Postat av: jessica

yes :D nöjd tjej!!

2010-11-12 @ 16:15:56
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback