SNOW EQUALS SNOWBOARDING

Jennifer tyckte Slumdog millionaire var bra! :) Iallafall, vi har just ätit mat från Frasses som grabbarna kom hem med, blev utekäk idag med! Gott vare :) Juste, jag hade ju egentligen tänkt ta bussen till Vännäs ikväll men nu är det ändrade planer, stannar tills imorgon istället och tar 05.45 bussen. Då måste jag dock hoppa av på Hemberget och vänta där, men blir nog att beställa en taxi så jag tar mig hem snabbare och slipper stå och vänta ute i kylan :p

Nu är vintern här för att stanna tror jag! Det har snöat och töat bort, snöat och töat bort men nu tror jag bennemej att snön kommer stanna. Har inte snöat lite dom senaste dagarna om jag säger så. Varit jävligt otaggad på vinter ett tag, men nu kan vintern faktiskt få komma tycker jag :) Tycker att nån backe här uppe kan öppna snart så man kan få åka snowboard! Jag och Sebastian har bestämt att vi ska åka mycket snowboard i vinter, blev typ ingenting förra vintern ;( Så jag är jäkligt taggad på att få åka igen!

Nu börjar Biggest loser, HUJJ!


Kommentarer
Postat av: malin

åå minnen av bilden me like :)

2010-11-13 @ 21:13:09
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback