MY BABY HAS GONE

Nu har Sebastian åkt till Lycksele för att jobba. Eller nu och nu, för ett tag sen vare väl. Iallafall, tomt i lägenhet.. as usual. Men får väl nöja mig med att vi faktiskt fick vara med varandra i tio dagar i streck, när vi normalt sett bara brukar kunna ses på helgerna nu för tiden. Så det var ju faktiskt helt underbart :) Sen om vi har tur så ses vi igen redan imorgon eller på tisdag? Eller senare i veckan, hoppas på så fort som möjligt. Jag mår så himla bra tillsammans med min Sebastian, han är den finaste jag vet <3 Är så lycklig som har honom.

Imorgon är det slut på höstlovet och back to school! Känns väl inte sådär jätte peppande men. Får ju faktiskt börja plugga på distans eller plugga flexibelt om jag ska säga så kanske :p iaf, så jag har bara skola i imorgon, resten av veckan kan jag vara hemma :) gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback