I'M HUNGRY, GIVE ME SOME FOOD

MUMS! Snart kommer grabbarna hem med käk från Golden bar :) Ska bli riktigt gott med mat känner jag! Och från det ena till det andra så har Sebastian provat ringa till Lycksele bostäder för att höra om vi skulle kunna få kolla på någon lägenhet, men dom verkar inte veta hur man svarar där?? :S Fan ringt flera gånger men inget svar. Så någon titt på lägenhet blev de aldrig av :( menmen.. får väl ta det någon annan gång helt enkelt.

Imorgonkväll åker jag tillbaka till Vännäs igen, sen på fredag kommer Sebastian dit :) Härligt! Mja.. vad mer.. Igår var jag och Sebastian ute med Ukas (Jennifers&Ulfs hund) på en långpromenad, var faktiskt ganska skönt att ta sig ut och få promenera lite! Blir nog en promenad med vovven ikväll med om Sebastian orkar :p

Nu ska jag se på The Big bang theory med Jennifer och vänta på att maten kommer! Ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback