GRÖTHUVUD

Äsch, nu skiter jag i det där jävla provet för ikväll! Orkar inte med historia längre, är som en enda gröt i huvudet på mig. Så nu lägger jag undan böckerna och hoppas på det bästa imorgon! Har inget annat imorgon på skolan än provet så det är najs :) Får en liten sovmorgon också! Sen såfort jag är klar så drar jag med bussen mot Umeå för att sedan byta buss mot Lycksele :D Blir där hela veckan, tjockt nice!

Det är väldigt tomt och tyst i lägenheten utan Sebastian.. som vanligt. Och det är bara skit på teven. Tror snart jag går och lägger mig i hopp om att somna såfort som möjligt! Mja så får de bli, hejdå.

Kan man önska sig sommar i julklapp? Jag längtar såå
mycket till sommaren!! Jag vill ha sommar NUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback