MÅNDAG

Gud det är så skönt med jullov! Helgen har spenderats med finaste Sebastian i Vännäs, har börjat packa ihop några flyttkartonger så nu känns det som att flytten börjar närma sig! :) Taggad som en tok på att flytta! Juste, också var vi och hälsade på Frida&Victor en sväng i helgen med, och deras lilla bebis!! Huuur söt som helst är hon, kunde inte slita ögonen ifrån henne när vi väl kommit dit :p sötlillbebisen!

Jag och Sebastian var tvungen att ta 06.00 bussen imorse ifrån Vännäs till Lycksele, eftersom vi missade bussen igår som vi egentligen skulle ha tagit, pga att Vännäs Taxi inte kan sköta sig jobb. Bara en jävla massa strul hela tiden. Blir så less. Jaja, nog om detta. Nu är vi iallafall i Lycksele! Sebastian är och jobbar och jag sitter i systers lägenhet och slappar. Ska ner på stan en sväng idag hade jag tänkt, frågan är bara hur jag ska ta mig dit. Är en bit att gå om jag säger så.. men jag har inte ha så mycket att välja på, så det får nog bli en promenix i det kalla vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback