BIG BROTHER

Klockan börjar närma sig tre, då slutar Jennifer jobbet och kommer hit och hämtar mig :) Vi ska gå på stan en sväng och se om vi hittar något kul! Kanske jag hittar någon julklapp om jag har tur. Sen efter att vi gått på stan en stund så ska vi ta bilen hem till familjen i Åsele. Min storebror som är soldat ska ner till Afghanistan på måndag och blir där i sju månader, vilket inte känns sådär jätte kul. Så vi ska dit och ha en liten "hejdå-middag" med hela familjen innan han åker iväg.



Älskade storebror. Var rädd om dig där nere!
Vi kommer att sakna dig allihopa.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe "stan" i Lse. Ruuuligt!

2010-12-02 @ 18:53:03
URL: http://fridamfl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback