SNART ÄR VI LYCKSELEBOR!

VI HAR EN LÄGENHET I LYCKSELE NU! :D En 2a på Villaryd! Känns fett najs :) Jag snackade ju först om en annan lägenhet som jag även la upp en planlösning på i ett tidigare inlägg, vi var och kollade på den men jag gillade den inte alls! När jag såg planlösningen över internet tyckte jag att den verkade as najs och skit bra! Men ack så fel jag hade. Inte alls så stor och fin som den verkade vara på bilden. Men så fick vi ett samtal från Lycksele bostäder om att det fanns en till lägenhet som vi låg först på, så vi for och kollade på den och direkt när vi klev in i hallen så kände jag att det var rätt! Lite mindre i kvadratmeter än den andra och så men mycket mysigare, kändes som att vi skulle trivas bätte där. Så till veckan ska vi skriva på några papper och sen är den vår!!

Nu gäller de bara att få bort våran lägenhet i Vännäs. Vi kanske har en visning på den i helgen för ett par som var intresserade, bara hoppas dom gillar den och vill ta den på en gång! VILLARYD HERE WE COME!! :D


Kommentarer
Postat av: Frida

Men grattis :) fast ni får komma hit o hälsa på då o då när ni flyttat!!



Tack så mycket;) tänkte det, vafan äre ingen som grattar mig på namnsdagen alla bara tjötar om en massa annat haha nerå.;)

2010-12-10 @ 14:34:02
URL: http://fridamfl.blogg.se/
Postat av: Marina

HAHA ofta du kollade igenom alla svar! haha trodde jag aldrig men jag visste att du skulle kommentera först ;D

2010-12-10 @ 14:37:44
URL: http://duelago.blogg.se/
Postat av: malin

vad roligt för er :)

2010-12-11 @ 19:21:30
URL: http://malinhallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback