MASSA SKOLA, 500KR RIKARE OCH BEBIS!

Åhh.. känner mig så jäkla stressad. Har två skriftliga inlämningsuppgifter jag måste vara klar med imorgon och en muntlig redovisning som jag också ska kunna tills imorgon. Känns som att jag inte gör annat än att plugga, får bara mer och mer läxor och prov hela tiden. Men men, snart är det slut på den skiten! Har bara ett litet tag kvar nu att plugga sen är jag helt klar. Fan vad skönt det ska bli! Men jag är fortfarande jätte nervös inför imorgon.. hur ska jag hinna med allt? :/ Ska sätta mig och fortsätta råplugga och ba hoppas på att allt löser sig.

Juste jag är i Lycksele för ni som inte vet, jag åkte hit i tisdags. Igår erbjöd Ulf mig 500kr om jag städade deras lägenhet, och jag tackar väl aldrig nej till pengar :D Så nu är jag 500 kronor rikare! Och det behövdes verkligen med tanke på hur fattig jag var. Jaja, nu måste jag sätta mig och plugga.

OHHHH!!, Innan jag går måste jag bara säga grattisgrattisgrattiissssssss till Frida&Victor som fick en liten flicka igår! Så himla mysigt! Vi kanske ska träffa dom och bebis ihelgen då vi är i Vännäs :) Ihhh!! Spännande:D Åter igen, STORT GRATTIS TILL ER BÅDA TVÅ :)


hihi, ett litet kort dom fick från oss för ett tag sen som sitter på deras kylskåp:) och bredvid är beeebiiis som äntligen har kommit ut!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback