happy birthday!

Gäsp.. nyvaken somfan, sitter inkurad i ett varmt täcke just uppkliven från sängen. Blev en ganska sen kväll igår innan jag och sebbe kom till sängs. Igår var baby över till jonas en sväng sen när han kom hem då hade han varit förbi frasses och köpt mat :D det satt där det skulle! var riktigt gott! Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra.. får väl se vad dagen/kvällen för med sig, just nu vet jag bara att jag måste börja städa (vilket nog blir idag), och boka tvättid. Annars så tar jag väl kvällen som den kommer. Juste, skolan börjar imorgon.. suck :p Känns drygt att man har tagit studenten men ändå måste upp dit igen nu efter sommarlovet, fast samtidigt känns de ändå rätt skönt. Känner för att plugga lite till så det gör inte så mycket faktiskt, kommer nog ha ett jävligt slappt schema också. Plus att jag har jennifer.f där också! då är jag inte ensam iallafall :) så yey, tagga skola 8.25 imorgon då ..eller?

Annars har jag inte så mycket annat att skriva, förutom ett stort jäkla grattis till den underbaraste och finaste jennifer som fyllde 24 år igår!! :D Du är världens bästa vän och storasyster. Du är min inspiration, nån jag ser upp till. Jag är så glad att just du och ingen annan är min syster. Jag kan alltid fråga dig om hjälp, be dig om råd. Och jag vet att du alltid finns där, att du lyssnar och framförallt att du bryr dig. Min storasyster är bäst! sådeså.




(klicka på bilderna för att få dom större)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men hiihi jag såg det här inlägget nu :) Tack för gratulationerna sötnöt!

2010-10-07 @ 19:50:27
Postat av: jessica

haha:) roligt att du inte såg de förren nu :p

hihi, inga problem! Du är världens bästa syster<3

2010-10-07 @ 22:03:15
URL: http://iamawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback