good news

Woho sebastian behövde inte jobba imorgon så han åker inte ikväll, däremot kanske han ska jobba ifrån onsdag till fredag men hellre tre dagar än en hel vecka som det kanske var tänkt ifrån början. Så det var skönt att höra, då får jag tillbringa några nätter till med min baby :) Gud vad klockan är mycket ser jag.. har typ tjatat på sebastian sen klockan nio om att jag ville sätta mig vid datorn tvärt bara för att jag skulle skriva ett nytt inlägg. Men han har varit helt inne i något skit dåligt jävla onlinespel som suger i ett tag nu så det var inte det lättaste att få bort honom från datorn, men nuså! bara sådär 3½ timme efter.. haha. Har annars inte gjort så mycket ikväll, ätit en jättestor pommes tallrik, upptäckt att det verkligen BARA är skit på tv på söndagar. Och det är fortfarande dåligt väder ute. Menmen, så är det. Nu ska jag gå mysa med mitt hjärta, min finaste sebastian :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback