godmorgon

Blev en sen kväll igår, kom nog inte i säng förren klockan var kring fyra typ. Jag och sebastian var på sega igår och köpte godis och hyrde film, blev "en galen natt" eller "date night" som den egentligen heter. Den var inte så särskilt bra.. fast ändå helt okej! Vi har massor med godis kvar sen igår, najs! då blir det att svulla godis idag med då :D

Åhh asså är det bara jag som är sjukt taggad på att se Toy story 3!!? Blir nog att åka in till stan och se den då sebastians bror kommer hit :) woop woop! Också MÅSTE jag se "I rymden finns inga känslor" som har premiär den 3 september. Jag bara måste, måste, MÅSTE se den! Tror den kan vara sjukt rolig!




Ne nu ska jag klä på mig och försöka få liv i världens sötaste kille som fortfarande ligger och sover som en stock :p han är bra söt då han sover! Vill ba äta upp han! haha :*

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haha jag skrattade så jag GRÄT när jag såg date night.

2010-08-29 @ 20:28:59
Postat av: Jennifer

förresten, kan inte vi fara o se rymden har inga känslor?

2010-08-31 @ 10:35:44
Postat av: jennifer

åååh va kul med blogg jessica :D

2010-08-31 @ 12:09:13
URL: http://j_nnifer_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback