back in school

Hejdär. Idag var det första skoldagen efter sommaren, har ju egentligen tagit studenten men eftersom jag gick florist från början och bytte tilll barn&fritid senare så missade jag vissa kurser som jag därför ska ta igen nu som ett fjärde år/halvår beroende på hur snabb jag är. Iallafall, idag när jag kom upp till skolan så fick jag mitt schema och det var inte alls så slappt som jag hade tänkt mig! Men egentligen så får jag se det lite från den andra sidan, att om jag har ett tuffare schema så blir jag fortare klar med alla kurser än om jag hade haft ett slappt schema. Efter att jag hade fått mitt schema så fick jag gå hem, så det var en väldigt kort första dag! Men imorgon blir det nog andra bullar. Usch jag vill inte ens tänka på det. Jag har historia, pedagogiskt ledarskap, matte och arbetsliv och lärande imorgon. Jag tror jag spyr. Plus att varken jennifer eller sara kommer att vara där imorgon:( buhu.

What else. Det är fortfarande skit dåligt väder ute vilket är sjukt tråkigt! fan, ge oss lite sol nu! Man blir så mycket piggare och gladare med lite sol :) Och jag har fortfarande inte städat lägenheten heller, har väl börjat plocka lite smått, knappt. Måste se till att ta tag i städandet snarast så jag slipper tänka mer på det. Ne nu ska jag umgås med sebastian :* hujj!

btw, jag och sebastian firade 1 år och 7 månader igår (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback